Airwaves
Airwaves
Airwaves je značka sugarfree žvýkačky vyrobené Wm. Wrigley Jr. Company a prodávané hlavně v Evropě a východní Asii. Značka je na trhu pro svou intenzivní chuť, účinkují proti kašli, podobný účinek mají bonbony, které rovněž prodává Wrigley. Tato intenzita chuti je dosažena, díky eukalyptu a Mentol na cukroví potahování tablet gumy. Tento mentol a eukalyptus kombinace je široce používán v medikovaných sladkosti vyčistit hlavu a nosní dírky a zmírnit příznaky nosní kongescí a nachlazení. Airwaves je dodáván v šesti příchutích: Eucalyptus a Mentol (modré pakety), černý rybíz a vitamin C (fialové pakety), Cherry (červené pakety), grapefruity a Mentol (růžové pakety), rostlinné (světlo zelené pakety) a Nově přidané Black Mint (Black Packet). Med a citron byl zrušen (ale je stále prodává v mnoha asijských zemích, jako je Hong Kong ), spolu s pikantní koktejl příchuť. Jednou, Airwaves Aktivní byl vyroben, obsahuje guarana. V roce 1911 vyrobil ve své kuchyni ve městě Tacoma ve státě Washington Frank C. Mars první cukrovinky Mars a položil tak základy společnosti Mars jako společnosti vyrábějící sladkosti. Ve dvacátých letech 20. Století se do podnikání svého otce zapojil Forrest E. Mars starší a spolu uvedli na trh tyčinku MILKY WAY®. V roce 1932 se Forrest starší přestěhoval do Spojeného království, aby zde naplnil svůj sen o vybudování podniku postaveného na principu „vzájemnosti výhod“ pro všechny zúčastněné osoby – tato vize je stále základem současné společnosti Mars, Incorporated. Společnost Mars, se sídlem ve městě McLean ve státě Virginie, má čisté tržby přesahující 33 miliard dolarů a šest obchodních segmentů, kterými jsou péče o domácí mazlíčky, čokoláda, výrobky Wrigley, potraviny, nápoje a Symbioscience. Více než 75 000 společníků po celém světě využívá každý den principy společnosti Mars v akci tak, aby naše činnost byla opravdovým přínosem pro lidstvo a planetu. Pět principů společnosti Mars – kvalita, zodpovědnost, vzájemnost, efektivita, svoboda. Tyto principy je sjednocují napříč kontinenty, jazyky, kulturami a generacemi. Pět principů tvoří identitu společnosti Mars a spolupracovníci společnosti Mars se jimi řídili po téměř celou historii společnosti