Dylon
Dylon
V roce 1946 založili Dylon – „Dyes of London“ (barvy z Londýna) – dva mladí podnikatelé, Luca Purbeck a Peter Samuel, kteří začali prodávat pestrobarevné barvy z garáže v centru Londýna.
Od těchto skromných začátků se začalo značce Dylon dařit „měnit“ poválečnou Británii vyráběním právě těchto textilních barev a rozzářením domovů, šatních skříní a nálad rodin napříč zemí.
Firma pokračovala ve svém růstu v průběhu rokenrolových 50. let a během následujícího desetiletí se Dylon globalizoval a prodával barvy do více jak 70 zemí světa.
Houpavá šedesátá léta byla vrcholem pro Dylon, protože pravděpodobně představovala nejbarevnější část minulého století. Ve výlohách elegantního butiku značky Dylon v Edgware Road se neustále střídaly nápady, které inspirovaly okruh stylistů; zatímco dospívající mládež si vyráběla vlastní outfity, zkracovala dolní lemy, obarvovala si trička a dávala na odiv úchvatné nové barvy.
V průběhu 70. a 80. let se pokračovalo v inovaci, uvedlo se na trh široké spektrum přípravků pro péči o látky - od žehlicích pomůcek po odstraňovače skvrn, aby barvy vypadaly neustále krásně. V roce 1979 dokonce Grace Kelly vyjádřila skutečný zájem o to, aby se značka Dylon zúčastnila mezinárodní výstavy v Monte Carlu.
Během 90. let se značka Dylon stala oblíbenou v televizním pořadu „Changing Rooms“, moderovaném lidmi jako např. Laurence Llewelyn-Bowen.
Poslední dobou je Dylon znovu ohromně trendy, neboť lidé mají tendenci méně plýtvat tím, co vlastní. Recyklace je v současnosti velmi aktuální a lidé raději věci upravují, než aby je vyhodili. Dalším dnešním živým tématem je individualita osobnosti. Díky barvám Dylon mohou lidé vyjádřit své já prostřednictvím exkluzivně barvených kousků oblečení nebo domácích textilií.